Na co jsme hrdí
Přispíváme ke zlepšení kvality života lidí, kteří se chtějí nadále věnovat svým zájmům.
Jako společnost se neustále rozvíjíme
Rozvíjet se se společností Fidia
Povzbuzujeme naše lidi, aby rozvíjeli svůj potenciál na maximum. Věříme v jejich hodnotu a vynakládáme úsilí na jejich vývoj, investujíce do nejlepšího vzdělávání a odborného růstu všech, pro všechny.
Rosteme společně
Přejeme si vytvářet kooperativní pracovní prostředí orientované na cíle, které podporuje rozvoj našich lidí, a snažíme se toho dosahovat každý den.
NAŠE KULTURA
Naše hodnoty, kompetence a zásady každý den formují naši firemní identitu. Jsou zaměřeny na dosahování a zachovávání osobní pohody všech lidí – jak našich pracovníků, tak těch, kdo s námi přicházejí do kontaktu.
Diverzifikace našich odborných znalostí
Nicola
G.
Head of Corporate Clinical and Preclinical Development
„Skvělá týmová práce mi umožňuje úspěšně čelit novým situacím včetně těch náročných. Nové výzvy umožňují kolegům stále se učit nové věci a mnoho pracovních pozic v naší společnosti obnáší práci, která je všechno, jen ne monotónní.“
Luca
V.
Direct Sourcing Manager
„E-maily, telefonáty, jednání, plánování doplňování zásob, upomínky doručení, správa smluv se subdodavateli, meziresortní setkání a sestavování seznamů, to jsou jen některé z úkolů, které je třeba zvládnout v náročném kontextu, kde je vzájemná spolupráce naprosto zásadní.“
Anna Maria
Z.
Patent Manager
„Můj pracovní den zahrnuje schůzky/briefingy s kolegy a pravidelný kontakt s oddělením výzkumu a vývoje, s právním oddělením, odděleními klinického a preklinického výzkumu a s marketingovým oddělením.“
Alberto
C.
Raw Material Production Operator
„Kontrola a řízení fáze výroby Provoz složitých průmyslových strojů pro fermentaci a další fáze produkce kyseliny hyaluronové. Tvorba příslušné dokumentace, která se týká správné výrobní praxe.“
Alberto
M.
QC Senior Technician
„Moje pozice mi umožňuje vykonávat vysoce dynamickou a rozmanitou práci a zahrnuje výměnu informací a práci s dalšími odděleními, jako je oddělení Quality Assurance, Research & Development a Regulatory Affairs.“
Laura
B.
QA GMP/ISO Compliance & Auditing Manager
„Vytváření a přezkoumávání dokumentů, účast na firemních projektech a jejich řízení, správa auditů ze strany příslušných orgánů a provádění auditů dodavatelů znamenají, že v permanentně se rozvíjející společnosti, kterou Fidia je, musíte neustále dbát na spolupráci.“
Giada
G.
Communication Expert
„Naše firma její identita vyžadují komunikační operace, které umožňují po celém světě sdílet naše hodnoty, úspěchy a firemní projekty, a to vše díky týmu, který nám denně pomáhá uplatňovat naše nové nápady.“
Zahra
H.
Regulatory Affairs Manager
„Výzvou je držet krok s neustále se měnícími regionálními nařízeními a právními předpisy, přizpůsobovat se novým požadavkům a poskytovat řešení při adaptaci na vývoj situace, dokud je příslušné regulační orgány nepřijmou.“
Marco
B.
Logistic Operator
Alberto
M.
Medical Representative
„Jsme jako kousky velké skládačky: každý přináší své zkušenosti, nápady a strategie, které mohou pomoci skládačku sestavit, aby byl celek dokonalý. Všechny kousky skládačky jsou k jejímu dokončení nezbytné. Složení takové skládačky je cílem našeho týmu. Každý z nás potřebuje ke svému úspěchu ostatní.“
Manuela
S.
Financial Planning & Analyst
„Analyzujeme minulé i současné finanční a obchodní údaje a sledujeme aktuální obchodní výsledky, abychom identifikovali nejnovější trendy a společnosti poskytli zpětnou vazbu (ústředí nebo místní organizaci). Dává nám to komplexní vizi firemních trendů a pomáhá nám to spolupracovat na různých úkolech a získávat nové dovednosti.“
Laura
T.
Legal Expert
„Naše oddělení pokrývá všechny oblasti podnikání: podporujeme všechna oddělení, která potřebují pomoc s právními otázkami. Zároveň nám tato meziresortní dimenze umožňuje získávat znalosti a povědomí o otázkách, které nejsou striktně spojeny s naším oborem.“
Carlo Alberto
C.
HR Administration Specialist
„V naší práci povzbuzujeme lidi, aby šli na osobní úrovni o krok dále, kladli si otázky a usilovali o nalezení nové vize naší organizace. Společnost Fidia je skvělým místem pro profesionální školení – je skutečně mnohostrannou organizací, kde mohou lidé získávat dovednosti, což přispívá k jejich vlastnímu růstu i k růstu společnosti.“
Ilenia
M.
BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER
„Aktivně podporujeme vývoj portfolia výrobků společnosti Fidia: koordinace multifunkčních týmů a vyjednávání s partnery činí každý den dynamickým a přínosným. Tento duch týmové spolupráce je klíčem k našemu společnému úspěchu.“
Chiara
P.
SUPPLY CHAIN MANAGER
„Náš tým úzce spolupracuje s více odděleními. Společně sledujeme trendy prodeje, abychom mohli plánovat budoucí výrobní potřeby a zároveň zvládnout problémy s dostupností výrobků. Každý den je dynamický, od podpory při uvádění výrobků na trh až po koordinaci s dodavateli a řízení priorit při přepravě.“
Proč pracovat s námi?
Kompletní dodavatelský řetězec
Pozorně sledujeme všechny fáze naší výroby od výzkumu a vývoje přes výchozí materiály až po balení, abychom lékařům, lékárníkům a pacientům poskytovali inovativní a bezpečné produkty.